#SkinnyToStrong I.

Ahooj!

Ten týden v Anglii rozhodně bude vždycky patřit mezi nejlepší týdny, co jsem kdy zažila. Jenže … právě tam se to všechno zase tak trochu zvrtlo. Snaha využít každou volnou minutu, každodenní nabitý program, nepravidelnost a odbývání jídlem (nebyla chuť a hlavně čas), strach a stres z neznáma způsobyly to, že z Brightonu jsem se sice vrátila s hromadou zážitků, zkušeností a pěkně těžkým kufrem, ale bohužel i o něco lehčí. On by to nebyl až takový problém, ale s přibíráním zápasím i tak, a i kilo u mě vypadá jako 5. Vážně jsem doufala, že až se doma zase vrátím do pravidelnýho režimu (ve cvičení a hlavně v jídle), naberu alespoň na váhu před UK.

Když jsem se vrátila, přišla tvrdá realita a to hlavně v podobě školy. Tím, že jsem byla první týden pryč, tak se toho na mě najednou navalilo strašně moc. Maturita, přijímačky, maturitní témata, seznam literatury, seminárky a dalších petstotisíc věcí … Kámoš stres byl zpátky a jelikož můj nejosvědčenější způsob, jak se s ním vypořádávám, je cvičení, tak jsem si začala přidávat. Delší a náročnější tréninky takřka bez jakýkoliv pauzy na regeneraci v kombinaci s kardiem a vším tím stresem okolo mě. I kdybych se ale přetrhla sebevíc, prostě nejsem stroj, abych tohle sebedestruktivní tempo vydržela. Vážně musím zvolnit a to hned. Tím však neříkám, že začnu kašlat na školu, fitku se budu vyhýbat obloukem a stanu se pravidelným návštěvníkem KFC. V první řadě ale musím přidat na jídle, ať má tělo na to všechno z čeho brát energii. Dál se pak musím naučit alespoň trochu odpočívat. Vypnout a nestresovat se tím, co bude nebo nebude.  Tělo musí mít i čas na regeneraci a ne jet pořád dokola na 100% bez přestávky. Takhle to nejde a opravdu mi to za to nestojí! 🙂

Budu se taky snažit vám všechno postupně dokumentovat jak tady na blogu, tak i na snapchatu a instagramu #staytuned. 🙂

Dost řečí! Je načase se do toho pořádně opřít!

Tak pusu,

Kačka


8 Replies to “#SkinnyToStrong I.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.